CHINEES INDISCH RESTAURANT KAM FAT

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 2918 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Chinees Indisch Restaurant Kam Fat. Meer weten? Ontdek meer

22 jun 2026 om 22:20 tjauwmin was super zoutig, te veel ketjap.
20 jun 2026 om 9:11 was perfect en smaakte erg goed
13 jun 2026 om 19:07 Goed gegeten was goed warm en lekker een aanrader was top en snel gebracht
7 jun 2026 om 21:36 lekker gegeten was goed verpakt.
7 jun 2026 om 9:17 Alles netjes ingepakt en zag er verzorgd uit. Sausen waren goed afgesloten en een zeer vriendelijke bezorging. Haal al 20 jaar eten bij dit restaurant en altijd goede kwaliteit. Ook bij bezorging.
6 jun 2026 om 18:51 was lekker en goed ingepakt
4 jun 2026 om 18:49 lekker mog goed warm chagrijnige bezorger
31 mei 2026 om 21:40 Het eten en vooral de loempia was niet warm , de bezorging was ongeveer 1,5 uur na het bestellen ,ik vind het erg jammer maar ik heb nog niet eerder zo met tegen zin iets ervan gegeten
30 mei 2026 om 19:57 aardige bezorger. dikke vette box verdient. eten was heerlijk
28 mei 2026 om 18:51 Lekker, als steeds !!!
25 mei 2026 om 22:10 Most horrible chinees food I have had in the last 10 years. I dont think the prawn was ok, Felt terrible after eating :( and took 2 hrs to deliver
22 mei 2026 om 19:44 genoten